navi

h





Birthday Dad !

Assalamualaikum .






Well hello ladies and gentlemen ! #barulepastengokciteromputeh


Selasa lepas kitorang sambut hari jadi Ayahandaku yang tersayang . Jyeaahh ! He's 44 now :) Ayah aku punya lah excited dia kata ------->


"Ayah punya hari jadi sama dengan sultan Johor tau" #bangga


Aku baru tahu kot , tu pun lepas baca KOSMO hari tu , haha :D Anyway , Umi aku sempat lagi belikan kad ucapan kat Pustaka Rawang #sweetlettew. Yang aku paling suka kad tu ada gambar 3 ekor beruang tengah lepak Cool tepi pantai . Siyez cooooooomeeeeeeeeel giler dowh >.<'



apa pandang pandang ? tak puas hati ?



Okay , that's all . . . seeya ;) 



2 comments:

Sya said...

haha, kau x bli hadiah jgk ke? kau kn rjin beli hadiah n suprys smua ni?

Aiina Perdana said...

haha , tak . . ye ke ? bukan aku lah , rai kot ;)